Friday 3 May 2013

kesian ibu.....

 Hari Khamis minggu lepas,ibu saya pergi ke klinik dengan abang yang kedua dan adik saya yang kedua untuk cek darah.Ibu saya pergi ke klinik selepas menghantar saya dan adik pertama saya ke sekolah pada pukul 6.58 pagi.Ibu saya tiba di sana pada pukul 7.12 pagi.Ibu saya mengambil nombor giliran terlebih dahulu.Selepas itu,ibu saya pun masuk ke dalam bilik tu.Semasa ibu saya ingin mengambil darah,ibu saya baring di atas katil yang telah disediakan.Habik cek darah tu pada pukul 8.00 pagi.Ibu saya pun naik kereta bersama abang n adik saya.Tiba-tiba,kereta pulak buat hal tengah jalan.Rupa2nya,bateri sudah 'kong'.Semasa menunggu di dalam kereta,pegawai polis pun berhenti nak bagi bantuan.Ibu saya telefon ayah saya dengan telefon polis.Masa ibu tunggu tu kira2 2 jam.Ibu saya balik pada pukul 12.26 tengah hari...kesian ibu saya...

No comments:

Post a Comment