Monday 15 April 2013

Beg baru..terbaik..

Hari ni,saya n ibu saya pergi membeli beg sekolah pagi untuk saya selepas habis waktu sesi persekolahan pagi kerana beg sekolah pagi saya telah pun putus talinya.Tiba di kedai,beg di sana pelbagai jenama yang ada di situ n banyak pilihan juga di sana.Saya membeli beg itu pada pukul 1.40 ptg.Telah saya mencari semua beg,ada 1 beg satu yang saya berkenan dengannya iaitu bag SAG.Beg itu berharga RM 39.90.Kemudian,ibu pun minta tawar sikit kerana duit pun dah nak habis dah.lepas habis tawar punya tawar,dapatlah harga yang rendah sikit iaitu RM 30.00.Selepas tu,kami menaiki kereta n ibu membawa saya ke sekolah abang saya untuk mengambil dia di sekolah
berhampiran masjid iaitu Sekolah Agama Menengah,Bandar Baru Salak Tinggi (SAM BBST).Abang saya keluar pada pukul 2.30 ptg.Sambil tu,saya pergi solat zohor dahulu di masjid kerana telah pun masuk waktu zohor.Selepas abang menaiki kereta kami pun pulang....

No comments:

Post a Comment