Friday 19 April 2013

::Kokurikulum::

           
Pada hari kokurikulum sekolah iaitu setiap hari Rabu,saya telah menyertai sepak takraw di dalam sukan permainan.Cikgu yang mengajar sepak takraw adalah Cikgu Muhammad Syafiq n Cikgu Rosne.Setiap kumpulan mesti mempunyai tiga orang pemain.Kurang2 ada 7 kumpulan maksudnya ada 21 orang pemain.Kumpulan saya ada tiga orang pemain termasuklah saya,iaitu Muhammad Irsyad,Ammar Afif dan saya (Muhammad Imran).Ammar pandai bermain sepak takraw tetapi semasa "pass"dia agak melalut sikit macam saya juga.Yang Irsyad pula reti mengambil bola tapi tak reti timbang bola pula...hihihihi....Saya pula terlupa nak bawa air mineral.Jadi,lepas main punya la penat.Nasib baiklah kawan bawa air.Itu pun sikit je.Balik pula pada pukul 5.45 petang.Lepas balik terus minum mineral yang ada.Kemudian,solat asar dan mandi.akhir sekali,tunggu je la masuk waktu maghrib.....              

No comments:

Post a Comment