Saturday 6 April 2013

Semalam,saya telah dibawa oleh ayah untuk bermain badminton di Kompleks Sukan Klia,Nilai.Ayah saya hanya membawa saya n abang saya iaitu Muhd Iqbal.Ayah membawa kami dengan menaiki van limo ayah.Kami bertolak pada pukul 9.00mlm iaitu selepas solat ishak.Ayah n kawan-kawannya telah meyewa 2 gelanggang supaya,1 gelanggang untuk oleh kawan-kawan ayah n 1lagi gelanggang untuk anak2 mereka termasuklah saya n abang saya.Ayah saya membawa 5 reket untuk bermain badminton.Saya memakai salah 1 reket daripada kesemua reket tu.Saya berlawan dengan kawan saya yg sebaya iaitu Muhd Daniel Haiqal.Abang saya saya pula berlawan dengan abangnya iaitu Muhd Danish Irfan.Selepas habis bermain,kami menyimpan reket yg kami telah gunakan tadi.Kami semua pulang pada pukul 11.00mlm.Kami sangat mengantuk bila pulang lambat.........TAMAT......

No comments:

Post a Comment